Ostatnia aktualizacja:
Sekcja Planowania Kosztów i Marketingu
TELEFONY
INFORMACJE DODATKOWE
INFORMACJE DODATKOWE
Do zadań Sekcji należy :
- opracowywanie planów i strategii działalności Szpitala w zależności od potrzeb :
- a) wieloletnich,
- b) rocznych,
- c) miesięcznych,
- d) dekadowych,
- analiza kosztów działalności Szpitala pod kątem opracowywania i realizacji zadań
planowych,
- badanie rynku usług medycznych,
- rozliczanie wykonania planów i analiza przyczyn rozbieżności,
- opracowywanie kontraktów i umów z dysponentami środków publicznych,
- opracowywanie cennika usług medycznych , bieżąca kontrola i aktualizacja,
- rozliczenia rachunków i faktur VAT,
- współpraca z sekcją statystyki ,kosztów w zakresie planowania,
- wnioskowanie w sprawach rozwoju bądź zaniechania działalności w wyniku analiz popytu
i podaży,
- usprawnienie mechanizmów planowania i statystyki, informatyzacja,
- wykonywanie innych zleconych zadań z zakresu planowania i marketingu.
Strukturę organizacyjną Sekcji tworzą :
- stanowisko d/ s analiz,
- stanowisko d/ s planowania,
- stanowisko d/ s marketingu.
Pracę Sekcji nadzoruje Zastępca Dyrektora ds. Ekonomiczno – Eksploatacyjnych.
Sekcją kieruje Kierownik podległy bezpośrednio Głównemu Księgowemu.
^^^^^^Do góry^^^^^^
|